sobota, 27 maja 2017

pamiętacie moją małą tacę drewnianą, którą postarzałam? nie? to dla zainteresowanych KLIK TU. a dla mniej zainteresowanych przeszłością taca w nowej odsłonie już dziś ;)

ogólnie poprzedni wygląd tacy mi nie przeszkadzał, ale jakoś mi się już znudził i opatrzył. miałam tacę przemalować na biało i nawet zaczęłam, ale jakoś ten biały taki 'oblatany' mi się wydał ;) chciałam tym razem coś mocniejszego!

no i zaszalałam! zaczęło się od tego, że gdzieś w podróżach po Internecie znalazłam tacę czarną. potem zastanawiałam się z czym by tu ten czarny połączyć? i jakoś tak - w sumie to nie wiem skąd, ale to połączenie kolorów jest ogólnie znane - przyszło mi do głowy, żeby dodać kolor miedziany. I PRZEPADŁAM! 


tacę malowałam farbami w sprayu Den Braven. wybrałam czarny mat i miedź. taca stanowi nietypowy akcent w beżowo-szaro-białym pokoju, ale - przynajmniej póki co - NIE DAM JEJ RUSZYĆ!! ;) 

a w kolejnym poście będzie jeszcze o innej tacy. bo dać babie spray do ręki, to zmaluje i przemaluje wszystko, co jej do głowy wpadnie ;) hehe :) tak więc już dziś wszystkich mających oko na żyrafowego bloga zapraszam wkrótce na kolejny wpis ;)

pozdrawiam, PA!




PS: powyższy wpis nie jest wpisem sponsorowanym!

5 komentarzy:

  1. It's nearly impossible to find knowledgeable people
    in this particular subject, however, you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane