czwartek, 20 kwietnia 2017

pamiętacie moje pele mele? jak nie to możecie przypomnieć sobie TU. było w niedbałym stylu, trochę je poprawiałam i generalnie już się wybrudziło. wiecie - kuchenne opary. jak pichcę w kotle, to tak bywa...

już jakiś czas temu wpisałam je na listę rzeczy do poprawki. ale wisiało, to wisiało. no!

i po Świętach stęskniona za moimi robótkami tak żem się wzięła, że rach-ciach! i zrobione. najpierw zdjęłam stary materiał. potem zdecydowałam się ubrać pele mele w sweterek w kolorze ciemnego brązu. miał być kremowy, ale stwierdziłam, że znowu się wyfifla. tak więc postanowione: brąz.
sweter był dość duży. wystarczyło więc odciąć plecki. nie docinałam na wymiar - lepiej to zrobić po przyklejeniu.
tym razem obyło się bez poparzeń ;) po przyklejeniu sweterka obcięłam nadmiar tkaniny. wstążkę i guziki wybrałam wcześniej i okazało się, że do tego brązu świetnie pasują. rozplanowałam trochę na oko, trochę z centymetrem w ręku. i teraz UWAGA! nie jest to przykład matematycznie równego podziału - nie jestem w tym dobra. poza tym nie zależało mi aż tak bardzo na równiutkich rombach. efekt końcowy jest taki:
wstążki przypinałam szpilami, a potem - tak, jak całą resztę - kleiłam klejem na gorąco. natomiast guziki przyszyłam. tak, tak. grubą igłą przekułam się przez te wszystkie warstwy.
oczywiście efekt końcowy mnie zachwyca ;) pele mele wisi na rzepach Command i trzyma się nieźle ;) przepraszam za zdjęcia, ale jakoś pele mele chyba nie chciało pozować, czy jakoś tak ;)

dzięki Wam za odwiedziny i do zobaczenia. PA!




*wpis nie jest wpisem sponsorowanym.

2 komentarze:

  1. Pamiętam, że kiedyś marzyłam o takiej tablicy, tylko w bardziej romantycznym shabby stylu. Potem jakoś wyleciała mi z głowy, a moje gusta poszły w innym kierunku . Bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem swetra. Twoja tablica jest uniwersalna, praktyczna i ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może jeszcze się zdecydujesz na swoją wersję :) pozdrawiam :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane