wtorek, 14 marca 2017

z bolącymi paluchami po szyciu wielkanocnego zająca z filcu wzięła się baba za skręcanie gałązki ;) TAK! skręciłam sobie swoją gałązkę ;) i tym samym zrealizowałam kolejny punkt z listy pomysłów.

a teraz od początku. bardzo często używałam gałązek znalezionych w parku, na skwerku do sezonowych dekoracji, najczęściej zimowo - świątecznych. a teraz zamarzyła mi się wiosenna gałązka z delikatnymi kwiatuszkami. naturalne gałązki mają jednak to do siebie, że po pewnym czasie zaczynają się sypać, są podatne na złamania i takie tam ;) no i ogólnie są nietrwałe! dlatego wymyśliłam ja sobie, że zrobię gałązkę z drucika florystycznego. w moim miasteczku był dostępny tylko klasyczny w kolorze zielonym, tak więc gałązka jest zielona. jak się zabrać do jej skręcania? ano... nie wytłumaczę Wam ;) okazuje się, że totalnie nie umiem tłumaczyć! powiem tylko, że wyszła fajnie. nawet prawie realistycznie wygląda ;)
kwiatki sama wydziergałam z tego, co zostało po dzierganiu serwety... wrrróć! zazdrostki ;) Mały Człowiek niekoniecznie był szczęśliwy, że mama ma inne zajęcie niż zajmowanie się nim, ale udało się. tak więc wiosna zawitała do naszej sypialni ;)
jestem zachwycona jej delikatnością, lekkością, a kiedy mi się znudzi mogę ją spokojnie schować w jakieś pudło i wyciągnąć za jakiś czas... :)

a teraz idę obierać pomarańczę, bo zjeść by chciał każdy, ale obierać nie ma kto! ;) dziękuję za odwiedziny :) pozdrawiam, PA! 





10 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że gałązki samoróbki mogą wyglądać tak pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też nie sądziłam, że mi się uda tak fajnie 'skręcić' tę gałązkę :)

      Usuń
  2. Tak sobie siedzę rano przy kawie i się zachwycam. Przecież jestem szydełkowa i też mogę! Pozachwycam się jeszcze trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo - zachwycaj się ile chcesz ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Inspirująco!!! świetny efekt:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Piękna, wiosenna gałązka :)
    Nie wpadłam na to, żeby używać do tego typu ozdób prawdziwych gałązek, ale faktycznie taka druciana jest o wiele bardziej długowieczna. Choć skręcanie drucika potrafi być czasochłonne. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasochłonne i nieźle daje w kość paluchom ;) pozdrawiam :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane