sobota, 11 marca 2017

przeglądając blogi nie raz trafiłam na tajemnicze 'Nominacja Liebster Award'. kiedy się wczytałam, żeby się dowiedzieć, o co chodzi w sercu mym pojawiło się małe marzenie: TEŻ CHCĘ BYĆ NOMINOWANA :) i stało się! moje małe blogerskie marzenie się spełniło i dostałam nominację od Agnieszki z Magia Zdobienia.

tak więc jeszcze raz dziękuję Agnieszce i zaczynamy. na początek cytat objaśniający: 

'Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz od 5 – 11 blogów, które działają od niedawna lub mają mniejszą liczbę obserwujących, tak by też miały szansę zaistnieć w blogowej społeczności oraz zadajesz im swoich 11 pytań. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. Zabawa nie jest przymusem.'


Pytania od Agnieszki i moje odpowiedzi:

1.Czym się interesujesz?
przede wszystkim moją rodziną, życiem ;) a poza tym zainteresowań mam wiele i migają czasem jak kryształki w kalejdoskopie :)

2. Czy wyobrażasz sobie, że mogłabyś przestać blogować?
czasem mam ochotę rzucić to wszystko, odpuścić sobie, ale potem dochodzę do wniosku, że co mi wtedy pozostanie? blog to już część mnie ;)

3. Jaki gatunek muzyczny lubisz?
kiedyś miałam bardziej sprecyzowany 'gust', a teraz po prostu słucham radia ;)

4. Twoja ulubiona pora roku to...
lubię wszystkie pory roku. co prawda jestem piecuch i wolę upały od mrozów, ale mieszkając w Irlandii doceniłam nasze cztery pory roku. szkoda, że w ostatnich latach pogubiły trochę swoje atrybuty, ale dają radę ;)

5. Literatura obyczajowa/romans/współczesna czy thriller/sensacja/kryminał?
wolę kryminały, choć czasem lubię do poduszki poczytać polską literaturę kobiecą ;)

6. Czego nie lubisz?
chamstwa nie zniesem!

7. O czym marzysz?
skoro już dostałam nominację - mogę to wykreślić ;) a teraz więcej komentarzy na blogu proszę :] (fajnie by było, gdyby jeszcze były milusie ;)) 

8. Co najbardziej cenisz w ludziach?
empatię 

9. Czego nie tolerujesz?
ludzi zarozumiałych 

10. Ulubione kwiaty
oj! tu mam trochę nietypowy gust ;) lubię chryzantemy, a z normalniejszych: goździki i frezje, i jeszcze lubię takie 'polne' bukiety :) 

11. Do jakiej piosenki masz sentyment?
Eric Clapton - Layla i jeszcze do muzyki irlandzkiej w ogóle ;)

    i w tym miejscu pożałowałam mojej nominacji, bo wypadałoby nominować kolejne osoby, a to będzie problem, bo wszystkie blogi, które obserwuję nie są już jakimiś świeżakami - autorki, artystki radzą sobie bardzo dobrze... potraktuje to zatem bardzo subiektywnie i nominuję i już! :) oj! i jeszcze wymyślić pytania... dobra. po kolei!

    nominuję:
    1. Mama Kreatywna
    2. Little Craft Bees
    3. turpis
    4. Nagrodzka Art
    5. Wciąż głodna życia...
    6. Anita's Handmade

    nominowałabym jeszcze Agnieszkę, ale ona nominowała mnie pierwsza i się nie da ;) jeśli natomiast Nominowane zechcą  odpowiadać na pytania, to proszszszsz:

    1. co Cię bawi, śmieszy w blogosferze?
    2. czego najbardziej nie lubisz w blogowaniu?
    3. ile razy w roku nachodzi Cię myśl, żeby rzucić to wszystko w...! (nie wyrażę się przecież ;)) 
    4. patrzysz na swoje pierwsze wpisy, prace i myślisz...
    5. patrzysz w lustro i widzisz...
    6. co najbardziej cenisz w sobie?
    7. co Cię wkurza w ludziach?
    8. za 'sto lat' będziesz...
    9. zdjęcia: czarno-białe/naturalne/wyciuciane (znaczy programy graficzne w akcji;))?
    10. co robisz, jak nic nie robisz?
    11. ile czasu zajęło Ci odpowiedzenie na powyższe pytania ;)
    no i to będzie na tyle. nic już nie powiem, bo słów mi brak! ;) pozdrawiam tylko i zapraszam za kilka dni ;) PA!





    7 komentarzy:

    1. Dziękuję za nominację, wezmę udział w zabawie jak tylko będę miała dłuższą wolną chwilę, żeby przygotować wpis. <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie ma co się spieszyć - faktycznie taki wpis wymaga trochę czasu :) pozdrawiam

        Usuń
    2. Dziękuję ślicznie za nominacje, postaram się ogarnąć temat... Zazwyczaj nie bawię się już w to, Twoje pytania skłaniają mnie do refleksji i z przyjemnością na nie odpowiem 😊

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no widzisz - ja dopiero zaczynam i jaram się jak stonka podczas wykopek ;) fajnie, że mimo wszystko weźmiesz udział w tej zabawie. Pozdrawiam i czekam na Twoje odpowiedzi ;)

        Usuń
    3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie!! Na pewno zrobię taki wpis, bo zawsze fajnie się dowiedzieć o kimś czegoś więcej. Ja osobiście bardzo lubię czytać te takie bardziej osobiste wpisy ;-)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super! Czekam na wpis i pozdrawiam :)

        Usuń

    witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

    Najczęściej odwiedzane