niedziela, 12 marca 2017

nie wiem dlaczego, ale od lat odmawiałam sobie dekoracji wiosenno - wielkanocnych. tak bardzo lubię wiosnę, że zachwycam się nią i nagle pufff!... Wielkanoc, a ja ledwie mam kilka tulipanów i ceramiczną kurę kupioną w sklepie 'wszystko po 5 zł'.

w tym roku nakręcona pracowitym lutym (dziwnie to brzmi ;)) postanowiłam już w marcu przygotować się na wiosnę, na Święta i w ogóle!

pierwszy wielkanocny akcent: koszyczek dla Małego Człowieka. co prawda Mały Człowiek stwierdził bardzo rozsądnie, że 'przecież Babcia Ula ma koszyczek', ale już kiedy się dowiedział, jak ten koszyczek ma wyglądać - zmienił zdanie! :)
oczywiście inspiracji dostarczył mi Internet i (głównie) zagramaniczne blogerki, bo tam tradycja szukania pisanek jest powszechna i temu mają służyć tego typu koszyczki. u nas oczywiście posłuży zajączkowy koszyk do święconki.

połączyłam w jedno kilka pomysłów i tak powstał nasz zajączek. koszyk uszyty jest z filcu. pyszczek (z)ręcznie haftowany. uszy i mucha z bawełny. ma nawet wkładkę, ale tylko na ściankach - żeby nie było widać tych wszystkich roboczych farfocli ;)
Mały Człowiek jeszcze nie widział ukończonego zajączka, bo obawiam się, że wtedy uszaty nie przetrwałby tygodnia nie wspominając o dożyciu Wielkanocy, ale brał bardzo czynny udział w jego powstawaniu. nawet siedział mi na kolanach, kiedy szyłam muchę ;)
jeśli natomiast ktoś nie przepada za robótkami ręcznymi widziała ja w Pepco koszyczki za całe 5,99 zł. ale z zakupu nie byłabym dumna, a z uszycia własnego - JESTEM!

a ponieważ, jak już wspomniałam nasz koszyczek wielkanocny, zając elegant wykonany jest z filcu, to zaryzykuję i zgłoszę go do wyzwania na Art-Piaskownica.pl

http://art-piaskownica.blogspot.com/2017/02/techniki-filc-edycja-sponsorowana.html

dziękuję mili Goście za wizytę i zapraszam już wkrótce. pozdrawiam, PA!





12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wygląda wspaniale i uroczo! A ta mucha dodaje elegancji :D Bardzo sympatyczny koszyk.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) na tak miłe słowa aż nie wiem, co powiedzieć ... :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie, że zaryzykowałaś, koszyczek sympatyczny :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wyzwanie ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jaki cudny:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :) pozdrawiam

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane