środa, 1 lutego 2017

ostatnio nic mi nie wychodzi! do babeczek zapomniałam dodać oleju :/ zdjęcia mi nie wychodzą ;( i jakoś te moje plany i projekty też mi słabo wychodzą :/ no to olałam sprawę i stwierdziłam, że jak mi nie wychodzi, to trudno. w końcu kiedyś się uda, co nie?! ;)

a jak mi nic nie wychodzi, to postanowiłam sobie popatrzeć, jak wychodzi INNYM ;) przeczytałam trzy blogi od dechy do dechy - w sumie jakieś 9 lat wpisów na trzech różnych blogach ;) fajnie było i mam zamiar to kontynuować ;) 

jakie wnioski? przemyślenia? powiem w tajemnicy, że myślenie też mi ostatnio chyba słabo wychodzi ;) ale... przy odrobinie czekolady i soku pomarańczowego wykminiłam, że:

... na początku roku wszystkie Blogerki 'zwalniają'. chyba po tej świąteczno dekoracyjnej gonitwie zaprawianej grzybami, makiem i innymi pierogami nie mają już siły i pod kocykiem z kubkiem kawy/herbaty/kakao (niepotrzebne skreślić lub wyrzucić) siedzą i robią NIC, albo niewiele ;)

... po drugie takie przeglądanie blogów jest bardzo korzystne dla 'motywacji'. patrzę, jak inne Blogerki sobie świetnie radzą, jak dekorują, malują, dziergają, szyją, kleją, ozdabiają i JA TEŻ TAK CHCĘ!! dlatego postanowiłam, że luty będzie miesiącem rękodzieła, tworzenia, realizowania projektów nowych, starych, zaległych :) nie to, że od razu codziennie COŚ. bez przesady! ;) ale będę się STARAĆ! taki jest plan i już zaczęłam go realizować mimo, że dziś dopiero 1. lutego! :) DUMNA! i tyle w temacie ;)

... po trzecie krótka zapowiedź tego, co w tym roku będzie na blogu. i tu UWAGA! niespodzianka: będzie to SAMO CO W ZESZŁYM ROKU! haha! chodzi mi o to, że nie mam zamiaru zmieniać zbyt wiele. patrzę na to, co robię i nie jest źle, i jedynie chciałabym, żeby było więcej komentarzy... może kiedyś ;)

...  i po ostatnie jedyna zmiana, jaka może się pojawić, to 'osobiste akcenty'. nie żebym od razu ekshibicjonizm zaczęła tu uprawiać, ale czasem - jak mnie najdzie, a nie będę miała nic do pokazania - to rąbnę tu z jakimś blogiem, który mnie inspiruje, a może z jakimś innym tematem... sama jeszcze dokładnie nie wiem, jak to będzie wyglądać, ale będzie. już kiedyś były takie 'oderwane od tematu' teksty, więc co mi tam :)

postanowień nie mam... znaczy się mam, ale to nie ten poziom 'osobistego akcentu', żeby tu z nim świecić ;) mam za to wiele pomysłów i mam nadzieję, że przy moich ograniczonych możliwościach czasowo-przestrzennych uda się zrealizować chociaż część... większą część (?)

a póki co pozdrawiam i zapraszam... pa!




0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane