sobota, 18 lutego 2017

w poście 'pierwszy z trzech' wspomniałam, że miała trzy pudełka. dwa postanowiłam wykorzystać na obrazki 'razem, ale osobno', czyli dwa obrazki, które mogą tworzyć całość, ale równie dobrze każdy może funkcjonować samodzielnie ;) 

zostały one pomyślane, żeby zastąpić plakaty zawieszone na wieszakach do spodni. pomysł był taki, że tło miało być z szarego papieru, wymalowane rozwodnionymi farbami, a na tym miała być deszczowa chmurka i jakiś śmieszny potworek. pierwszy powstał potworek. zaczęłam eksperymentować z tłem i jedyne co uzyskałam to zniechęcenie do rozwodnionych plakatówek, bo papier mi się pomarszczył. ale stwierdziłam, że mimo wszystko wykorzystam to tło. trochę się przez to wkleiło z fałdkami, ale jakoś mi się całość podoba i nie chciałam tego zmieniać.
porzuciwszy farby i pędzle wyjęłam flamasterki moje kochane i na drugim tle narysowałam kolorowe kropelki. i na tym tle rozgościła się deszczowa chmurka z kolorowymi kroplami.
czy muszę pisać, że Mały Człowiek był i jest zachwycony? ;) oczywiście chmurka wisi nad diabełkiem ;) te wszystkie drobiazgi w pokoju Małego Człowieka sprawiają, że bardzo lubię tam przebywać. jedynie wkurza mnie naklejka na ścianie z wielkimi Minionkami, którą dostał od jednej ze swoich cioteczek, a która nie pasuje do niczego (chyba, że wziąć pod uwagę dwie minionkowe maskotki), ale spoko - Mały Człowiek bardzo lubi swoje Minionki, więc póki co niech wiszą. no i oczywiście to nie koniec drobiazgów i mikro zmian, ale wszystko po kolei. 

a dziś dziękuję za uwagę. pozdrawiam, PA!





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane