niedziela, 4 grudnia 2016

o nie, nie, nie! ;) to jeszcze nie czas na relacje z Kiermaszu. muszę ochłonąć i pozbierać myśli, zebrać wnioski i przemyślenia. a żeby to zrobić to muszę pomęczyć swoim gadulstwem Mr. T. ;) i wszystko przegadać z pięć razy ;) hehe! 

a dziś duży drobiazg ;) WIANEK ŚWIĄTECZNY. zrobiłam go dosłownie w czwartek wieczorem, przed samym kiermaszem. już miałam dosyć, ale bardzo chciałam zrobić ten wianek. widziałam go od prawie miesiąca w swojej głowie. postanowiłam jednak, że to będzie taka wisienka na torcie przygotowań do Kiermaszu, że zostawiam go sobie na koniec. była nawet opcja, że nawet jeśli się nie wyrobię, to go zrobię! ;)

jako bazę użyłam wianek-warkocz, który poczyniłam wiosną. wianek był w użyciu bardzo krótko, więc nawet nie zdążył się użyć ;) różnymi metodami pozbyłam się wiosennych ozdóbek. były przyklejone na klej na gorąco, więc było to pewne wyzwanie ;) nie chcąc uszkodzić materiału nagrzewałam klej suszarką do włosów. niestety jego resztki zostały, ale to nie był problem, bo w to samo miejsce przykleiłam świąteczne ozdoby. 
postawiłam na dwa przewodnie kolory: czerwony i biały. mamy tu śnieżynki i choinki (Biedronka), gwiazdki wycięte z filcu (JA ;)) i dzwoneczki (KiK). do tego guziki, tasiemki, białe korale i czerwone kulki na gałązce.

początkowo jakoś mi się to wszystko nie układało. niby dobrze, ale coś było nie tak :/ ale po chwili... HAHA! bardzo mi się podoba. prawdopodobnie - jeśli się nie sprzeda - zostawię go dla siebie :) zwłaszcza, że w tym roku ze względu na okoliczności przyrody w Świąteczny czas, a dokładniej na naszą lokalizację, nie ubieramy choinki, więc inne ozdoby A I OWSZEM. bardzo chętnie. :)

dziś podejmę kolejną próbę odespania nieco... zatem cześć i czołem i zapraszam na następny wpis już wkrótce :)





2 komentarze:

  1. Ale fajny pomysł :D I elegancko się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na żywo wygląda równie dobrze dobrze co na zdjęciach, a do tego dzwoni ;) pozdrawiam :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane