sobota, 3 grudnia 2016

miałam odpoczywać od komputera, igieł, filcu i koralików, ale jakoś się nie da ;) miałam poczekać z wpisami o drobiazgach do czasu publikacji relacji z kiermaszu, ale jakoś się nie mogłam powstrzymać. i tak dziś krótki i szybki wpis o moich ulubionych - i jak się okazało bardzo popularnych - serduszkach. kilka zostało mi z zeszłego roku. trochę doszyłam. w tym roku postawiłam na nieco mniejszy rozmiar i typowo świąteczne wzory. 

udało mi się kupić fajne świąteczne wstążki i to znowu w KiK-u ;) pamiętałam, że w zeszłym roku podobały się renifery. BYŁY! powstało sześć czerwonych i sześć białych serduszek ze wstążkami. do tego uszyłam cztery ze skandynawskim sweterkiem ;) dwa malutkie uwieczniłam na zdjęciu, dwa większe w ferworze walki za szybko spakowałam, ale były podobne do tych małych.
z ogromnym zadowoleniem i jeszcze większą dumą już dziś pochwalę się, że wszystkie sprzedałam i mam zamówienia na kolejne na ten drugi termin Kiermaszu :) jutro ostatni dzień. mam nadzieję, że może jeszcze kilka osób zajrzy. ale już i tak jestem zadowolona z wyniku. w kolejnych wpisach będzie więcej szczegółów dlatego już dziś zapraszam :)

pozdrawiam, zaspana Żyrafa ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane