piątek, 9 grudnia 2016

czy już wspominałam, że nie ubieramy w tym roku choinki? chyba tak ;) chciałam jednak, żeby było choć trochę świątecznie. i tak w Mikołajki przywlekłam z piwnicy pudło ze świątecznymi dekoracjami. miałam w głowie kilka gotowych pomysłów, ale szybko je zweryfikowałam ;)

mam jakoś tak, że nie lubię 'powtarzalności'. w sensie: co roku muszę jakoś inaczej udekorować dom, inaczej wykorzystać nawet to, co już mam. dlatego nie inwestuję w wypasione stroiki.

w tym roku, w dużym pokoju postawiłam na delikatne ozdoby. biel, srebro, świeczki, światełka. w oknie zawiesiłam łańcuch ze srebrnych kuleczek. na nim zawiesiłam szydełkowe gwiazdki Babci Zosi oraz gwiazdki z białej gliny, które robiłam razem z Małym Człowiekiem. dekoracja jest ledwo widoczna, ale mimo wszystko urocza.
dla zainteresowanych: glina, której użyliśmy to glina rzeźbiarska samoutwardzalna firmy Sweet Colours. do butelki wstawiłam też moje ulubione zimowe kwiaty - białe pompony :)
chciałam też jakoś wykorzystać moje ptaszki. ułożyłam je więc razem ze świecami na tacy znalezionej niedawno wśród rupieci przywiezionych z domu. dodałam też kilka modrzewiowych szyszek pomalowanych delikatnie białą farbą w sprayu.
w pokoju Małego Człowieka wykorzystałam jako bazę do dekoracji świecące gwiazdki. kupiłam je w zeszłym roku w Jysk na wyprzedaży. są zasilane na baterie. powiesiłam je w poziomie i przywiązałam do nich konika kupionego w zeszłym roku na Kiermaszu Rękodzieła. są też filcowe - piernikowe ludziki i mikołajki z cienkiej deseczki kupione w KiK-u.
w dużym pokoju zrobiłam jeszcze lampion z ledowych światełek choinkowych, ale o tym już następnym razem. a póki co już świątecznie pozdrawiam i zapraszam na następny wpis :)





6 komentarzy:

  1. Pani babcia Zosia się dużo postarała z tyloma świątecznymi gwiazdkami.Serdecznie pozdrawiam panią babcię Zosię,Małego Człowieka,oraz panią Żyrafę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Babcia Zosia ma tego duuuuużo więcej!! :) że tak powiem: dzierga hurtowo ;) dziękujemy za pozdrowienia i również pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to minka 'wow', a nie 'ale badziew' ;)

      Usuń
    2. no to bardzo mnie to cieszy :) pozdrawiam :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane