piątek, 30 grudnia 2016

miałam napisać kilka słów o Kiermaszu - termin drugi, ale się powstrzymam od komentarzy wszelakich. KROPKA. 

w Święta odpoczywałam od komputera, bloga i igły z nitką. zrobiłam tylko małe stołowe dekoracje. które jednak wzbudziły ogólny entuzjazm. zdecydowałam więc, że je pokażę, ale to następnym razem, bo dziś ' spóźniona poczta', czyli nasze świąteczne kartki. wspominałam o nich już jakiś czas temu TU, a dziś będzie pełna relacja. GOTOWI? ;)

wszystko jak zwykle zaczęło się od pomysłu. chciałam bowiem jakoś zaangażować Małego Człowieka i wypełnić długie wietrzno-deszczowe popołudnia. pomyślałam więc, żeby wykorzystać jego bazgroły jako kolorowe tło dla śnieżynek, gwiazdek i choinek. podobny patent już stosowałam szykując laurki dla dziadków. pomyślałam więc, że wizja kartek 'dla kogoś' zachęci Małego Artystę do współpracy. niestety okazało się, że mama może sobie swoje myślenie wsadzić sobie o tam gdzieś ;) a Mały Artysta zrobi tylko tyle, na ile ma ochotę. część kartek powstało więc z udziałem Małego Człowieka.
próbowałam mu pomagać, zachęcać pochwałami. NIC! dwie nawet sama pobazgrałam, żeby mu udowodnić, że to nic trudnego, nic strasznego, ale jakoś nie wyszło.

musiałam zatem kombinowałam z innymi wzorami, bez bazgrołów ;) i muszę przyznać, że pod warunkiem, że uwielbiam 'cudze' kartki pełne koronek, ozdóbek i warstw, tak mnie zupełnie takie nie wychodzą - JAK ZRESZTĄ WIDAĆ ;) u mnie kartki proste, kilka elementów, bez ornamentów i złoceń ;)
kartki poszły, wyszły, poleciały. niestety okazało się, że poczta jak zwykle stanęła na wysokości zadania i za granicę kartki nie dotarły na czas mimo, że wysyłałam je jakieś dwa tygodnie wcześniej... :( trudno. tak też bywa. starałam się. nie wyszło! ;) wielkanocne wyślę w lutym ;) 

pozdrawiam bez cienia ironii :) 'do zobaczenia' moi mili :)







PS: kolaże z moimi świątecznymi kartkami tworzyłam korzystając z cudownego programu online Fotor.com.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane