środa, 7 grudnia 2016

no dobra. to dziś czas na relację z tegorocznego Kiermaszu Świątecznego. miałam z tym poczekać do tego drugiego terminu, ale na drugą turę Babcia Zosia zgłosiła się na ochotnika do trzymania straży przy naszym stoisku, bo my z Małym Człowiekiem śmigamy już na ferie świąteczne ;) miałam zrezygnować, ale skoro Babcia chce...

ale do rzeczy o rzeczy. w tym roku byłam lepiej przygotowana, choć i tak dopiero na drugi dzień wpadłam na inne pomysły rozbudowy stoiska i ekspozycji naszych drobiazgów, ale to może za rok... ;) tak więc w tym roku poszłyśmy odpowiednio wcześniej. dopytałam nawet Organizatorki siedemdziesiąt siedem razy na którą mam być ;) Mały Człowiek bardzo pomagał, a przynajmniej chciał pomagać, ale głównie to robił furorę wśród zebranych zjadając dwie bułki słodkie pod rząd. ma dziecko apetyt ;) ku radości Organizatorek miałam przygotowaną listę drobiazgów wraz z ilością i cenami w liczbie kopii dwóch ;) wszystko super, ekstra, pięknie.

wieczorem było otwarcie. zebrali się zaproszeni goście. nawet Mr. T. się pofatygował, ale po 10 minutach zwątpił, że to jeszcze daleko do końca, a on nie wziął konsoli i będzie się nudził. to się nazywa wsparcie od męża ;) ale Mały Człowiek z radością został i nawet sprzedawał serduszka ;) otwarcie było z przytupem ;) był wysęp zespołu Tradycja z Malanowa ;)
jak już wspomniałam we wpisie 'świąteczne serduszka' ja sprzedałam sporo. już po otwarciu nowych właścicieli znalazły choinki haftowane. sprzedałam też aniołki w czerwonych sukienkach i w zasadzie wszystkie świąteczne serduszka.
napisałabym więcej, ale już CICHO! SZA! bo ja jestem ten w krawacie, znaczy klient mniej awanturujący się. 

a jeśli czyta mnie moja kiermaszowa Sąsiadka, to pozdrawiam ją serdecznie. jest Pani WIELKA! robi Pani cudowne rzeczy i naprawdę miło było Panią poznać.

drogich Gości żyrafowego bloga pozdrawiam i do napisania :) a na koniec jeszcze plakacik... tak dla przypomnienia o KIERMASZU:

 









4 komentarze:

  1. Interesujący blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam do kolejnych odwiedzin :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Witam , dziękuję za pozdrowienia i miłe słowa ,szkoda,ze nie będzie Pani na następnym kiermaszu przyjemnie byłoby pogadać ,fajny blog, cieszę się ,że mogłam poznać autorkę,pozdrawiam i życzę szczęśliwych świat.sasiadka że stoiska obok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak miło! prawdopodobnie pojawię się w sobotę na chwilę ;) pozdrawiam :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane