wtorek, 13 grudnia 2016

zima. kto lubi? ja bym lubiła, gdyby był śnieg. nie mam nic przeciwko, kiedy jest LEKKI mrozik i bieluśki śnieg. może nie po kolana i nie przez najbliższe osiem miesięcy, ale moim zdaniem od grudnia do końca lutego powinien być ŚNIEG! a tak mamy szaro, buro i ogólnie dolina. nawet Mały Człowiek w ostatnim czasie jakoś tak z mniejszym entuzjazmem chodzi na spacery. cieszy się tylko, że latarnie świecą, ale zwykle zaczynały świecić, gdy jadł kolacje. teraz świecą, kiedy po obiedzie wychodzimy na spacer ;) 

no właśnie! ach te krótkie zimowe dni... dlatego, żeby umilić sobie życie wszyscy szukamy światła. ja nawet kupiłam sobie jakąś mega super ekstra mocną żarówkę do kuchni (oczywiście energooszczędną :)). w kuchni muszę mieć jasno. JASNOŚĆ!! :D paradoksalnie w pokojach lubię ten ciepły półmrok. niewielka lampa, lampki choinkowe, świece...

zrobiliśmy z Małym Człowiekiem lampion z choinkowych światełek ledowych. włożyłam je do kosza, który to właściwie jest świecznikiem (ma w środku taki słoik, gdzie się umieszcza świeczki). ale jako lampion świetnie się sprawdza :)
użyłam nie-mojego-ptaszka, bo ten ma mniejszy klips, a poza tym moje miały być na świeczniku. no właśnie. ŚWIECZNIK. pamiętacie tackę z ptaszkami i szyszkami? jeśli nie wiecie o czym mówię zapraszam TU. niby mi się podobało i tak biało pod te pozostałe dekoracje było, ale kiedy na nie patrzyłam, myślałam: 'to nie moje!' w sensie, że to nie mój klimat. ptaszki na choinkę - OK. ale w tym wydaniu? NIE! dlatego stworzyłam coś, co na moje potrzeby nazwałam 'tacą pełną światła'.
wykorzystałam swoją drewnianą tacę, słoiki różne - również ten z koszykowego lampionu ;) po drodze gdzieś zrabowałam kilka małych gałązek. myślę, że się nikt nie obrazi. są naprawdę malutkie... do tego modrzewiowe szyszki, dzwoneczek, czerwone kulki, sznurek i GOTOWE. tara!
teraz o wiele lepiej. bardziej po mojemu :) i nawet Mały Człowiek stwierdził, że te świeczki bardzo lubi. zostały mi jeszcze do pokazania świąteczne kartki, ale to już następnym razem. ZAPRASZAM :)





2 komentarze:

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane