niedziela, 20 listopada 2016

dzień dobry wieczór! :) ja cały czas na pełnych obrotach. w ostatnich dniach skończyłam kolejną partię ozdób, a mianowicie lekko przerobiłam zeszłoroczne, haftowane na srebrno ozdoby. oczywiście już je spakowałam, a nie zrobiłam zdjęć. tak już czasem mam, a teraz mam mega tempo - jest plan do wykonania ;) no ale to nic. może je jeszcze pokażę ;) skończyłam też aniołki w czerwonych sukienkach i gwiazdki haftowane. negocjuję również z Małym Człowiekiem, żeby robił swoje cudne, kolorowe bazgroty na bazach do kartek i tworzę z nich kartki świąteczne ;) na razie Mały Człowiek odmawia współpracy, więc powstała jedna kartka. w tym tempie zrobimy kartki na przyszły rok ;) ale spoko. nie można poganiać artysty ;)

aniołki już  raz szyłam i pokazywałam TU. tym razem powstały odrobinę inne: mają skrzydła z białymi piórkami.
bardzo je lubię. wyglądają naprawdę uroczo i są nie tylko na Święta ;) w planie są jeszcze aniołki w niebieskich sukienkach ;) myślę, że do Kiermaszu jakoś to ogarnę ;) powstały też gwiazdki haftowane. bardzo bowiem spodobał mi się pomysł, który zastosowałam w świątecznych girlandach (TU i TU). pomyślałam więc, że te gwiazdki w formie zawieszek również będą super wyglądać. i tak powstały wariacje na temat: delikatne, z perełkami i kolorowe. zresztą sami zobaczcie:
i to w zasadzie na razie tyle, co przygotowałam na Kiermasz. skończyłam też zamówienie specjalne, o którym już wspominałam. ale to już w następnym wpisie :)

pozdrawiam i do napisania ;)







2 komentarze:

  1. Piękne aniołki;) A i "bazgroły" Małego Człowieka niczego sobie;) no cóż trzeba artyście dać trochę czasu a na pewno powstanie wspaniała kolekcja;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a z Małym Człowiekiem, to już jest tak, że musi sam chcieć, bo jak tylko MUSI to mu się nie chce ;)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane