wtorek, 4 października 2016

tak, wiem. jest dopiero październik. ale po pierwsze - nie jestem wcale pierwsza ze świątecznymi ozdobami. SERIO! a po drugie - to specjalne zamówienie, które im wcześniej będzie gotowe, tym lepiej ;)

tak więc się wzięłam, a jak! pomysł na girlandę znalazłam w czasie moich wojaży po Internecie. wydała mi się tak urocza, że zrobiłam niemal identyczną. oczywiście, że nie zapisałam źródła :/ standard. zmieniłam nieco proporcje elementów i kratkę zastąpiłam kropkami ;) 

bardzo mi się podoba efekt końcowy :) i girlanda zainspirowała mnie do kolejnych świątecznych połączeń ;) ale już w innym stylu, z innych elementów. no po prostu INNYCH! a póki co: serduszkowo - gwiazdkowa girlanda. ta-daaam!
no to wesołych... znaczy pozdrawiam :) pa! :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane