piątek, 21 października 2016

nie ma słoneczka, nie ma energii, nie ma mnie... uciekliśmy na kilka dni od problemów codzienności. Dziadkowie zajęli się Małym Człowiekiem, a ja miałam reset... chciałam napisać jakieś przemyślenia, które z tego wynikły, ale co tam. nie trzeba popadać w melancholię tylko działać ;) zresztą wywnętrzam się raczej na ...whatever... jakby ktoś chciał poczytać... ;)

przed wyjazdem skończyłam oczywiście zamówienie Sis i częściowo zamówienie dla Uczycielki. na dzień dzisiejszy oba są już dostarczone, ale żeby nie zanudzać długim wpisem dziś krótko o aniołkach.

pomysł na świąteczne aniołki, tudzież aniołki na każdą okazję i bez okazji pojawił mi się w głowie już 'dawno, dawno, dawno', jak to mówi Mały Człowiek. inspiracji było kilka... MNÓSTWO!! spróbujcie wpisać w wujka google hasło 'felt angel' i macie! ;) dodatkowo do obu wspomnianych zamówień zadeklarowałam, że zrobię coś nowego, wyjątkowego. i tak w końcu wzięłam się za te aniołki. oczywiście połączyłam kilka pomysłów i tak powstały moje janiołki ;)
sukieneczki: dwa zszyte ze sobą trójkąty z materiału bawełnianego. nóżki: frędzle od czegoś-tam znalezione w szafie Babci Marianny. buzie i skrzydła z filcu, a włosy z włóczki. i znowu będę super-extra skromna i powiem: WYSZŁY SUPER!! niebieski zostanie z nami, bo materiał okazał się za cienki i podczas szycia mu się nóżki nieco w bok przesunęły, ale i tak jest superowski. :) do kompletu dla Sis uszyłam jeszcze serduszko z tasiemką w skandynawskim stylu ;)
wszystkie te drobiazgi mają być prezentem, więc mam nadzieję, że moje dodatki-niespodzianki się spodobają Zamawiającym i Obdarowanym :)

zamówienia skończone :) a już dostałam nowe od Małego Człowieka, a to bardzo ważny Klient ;)





6 komentarzy:

  1. Aniołki są urocze, jednak to serduszko podbiło moje własne serce! Kocham motyw jeleni. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no ta wstążeczka z jeleniami jest naprawdę super!! :) pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. miło się czyta takie komentarze :) pozdrawiam

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane