niedziela, 23 października 2016

jak już wspominałam w poprzednim poście zakończyłam świąteczne zamówienia dla Uczycielki. na jakiś czas - dokładnie zapewne kilka dni ;) - robię sobie przerwę ze świątecznymi drobiazgami, ale w listopadzie zacznę przygotowania do Kiermaszu. w moim mieście planowane jest trochę późno, bo w ostatni weekend przed Świętami (16-18 grudnia). niby weekend handlowy, ale nie wiem, jak to wypali w tym roku. chcę jednak się przygotować najlepiej, jak to tylko możliwe, żeby nie dziobać na ostatnia chwilę. ale o tym to pewnie jeszcze będę tu pisać. a póki co...

GIRLANDA!! tym razem dziesięć razy sprawdzałam, przypinałam, żeby mi się znowu nie spsuło ;) tak jak przy girlandzie z gwiazdkami. wymyśliłam też, że do haftowanych gwiazdek dołączą choinki. i tak właśnie powstała girlanda na bogato :)
jest taka fajnie świąteczna. czerwone pompony, gwiazdki, choinki i szklane koraliki. trochę wesoła, trochę elegancka. jest długa na jakieś 120 cm. i oczywiście prezentuje się naprawdę fajnie :)

no i to na razie tyle będzie w temacie Świąt i zamówień. teraz pracuję nad kilkoma drobiazgami do naszego domu :) pozdrawiam :)




3 komentarze:

  1. Super! Bardzo pozytywnie nastraja;D Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za miłe słowa :) aż się uśmiecham, kiedy widzę, że są nowe komentarze i to tak pozytywne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane