wtorek, 6 września 2016

dziś szybki wpis o nowinkach w Żyrafowej szafie ;) po pierwsze chciałam przybliżyć trochę 'kształt' mojego bloga. w górnym menu (pod tym małym krzyżykiem u góry strony) możecie znaleźć zakładki, które przeniosą Was w kilka miejsc. 

możecie znaleźć zakładki, które przedstawią trochę informacji o mnie i o moim blogu, dane kontaktowe. możecie też zajrzeć na mojego starego bloga o nazwie Pinakoteka, który obecnie przybrał formę galerii z różnymi fotkami ;) 

jest też zakładka 'Żyrafa testuje', która przeniesie Was do zbioru wpisów o moich testach rozmaitych. 

i dla mnie chyba najważniejsze: z dumą chciałam poinformować, że poczynione przeze mnie drobiazgi można kupić w dwóch sklepikach. jest ich co raz więcej i będzie ich przybywać tak, aby każdy mógł znaleźć tam drobiazg dla siebie, drobiazg na prezent...

no i tak to wygląda :) a teraz jeszcze drobiazg dla Małego Człowieka, który na początku lipca dostał od Chrzestnej 'lowelek begowy'. jesteśmy pod wrażeniem, bo bardzo szybko załapał jazdę na nim i po pierwszych nerwowych rzutach rowerkiem o glebę teraz kocha swój rowerek 'na świecie'. od początku kombinowałam, żeby mu zamontować jakiś koszyk, torbę, żeby mógł zabierać misia na spacer czy wozić tam jakieś swoje skarby ;) możliwości były ograniczone, bo rowerek ma hamulec i linka przebiega oczywiście przed kierownicą. wymyśliłam więc i  uszyłam niewielką kieszonkę z filcu. brzegi ozdobiłam kawałkami zamka błyskawicznego, który został mi z szycia 'kieszonkowej strony' ;) kieszeń mocowana jest do kierownicy za pomocą rzepów i wygląda to tak:
nie jest to duża torba, ale mieści się w niej miś, lub butelka wody ;) a i inne skarby jakoś się upchnie :) najważniejsze, że Mały Człowiek jest zadowolony :) 





2 komentarze:

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane