czwartek, 29 września 2016

na wrzesień zrobiłam listę 'rzeczy do zrobienia'. staram się co miesiąc taką zrobić, żeby nie zapomnieć i też żeby się zmobilizować trochę ;) są tam nazwijmy to 'zadania domowe' typu 'umyć okna'. często jednak takie zadania kończą się na 'olać okna' ;) ale... 

muszę się jednak pochwalić, że z wrześniowej listy udało mi się zrobić niemal wszystko :) a jednym z ostatnich punktów była 'opaska'. miałam pewien zarys pomysłu: miałam bazę - opaskę z podwójnej płaskiej gumy, ale jakoś nie mogłam się zebrać. i tak się zbieraaaaaałaaam... 

na szczęście po drodze naszło mnie na 'porządkowanie' fejsika ;) i tam trafiłam na dawno już polubiony fanpage Pastelove perełki. to co ta Kobieta tworzy to istne cudeńka! i w końcu się zmobilizowałam. zrobiłam kwiatki taką samą metodą, jak robię broszki.
organza, tiul i jakiś biały materiał z zasobów Babci Marysi. te Babcie to są jednak niezastąpione ;) i rach-ciach JEST OPASKA!
fajnie się prezentuje, a dzięki gumce nadaje się właściwie na głowę w każdym wieku ;) opaska jest dostępna w żyrafowych sklepikach. wystarczy kliknąć na obrazek Srebrnej Agrafki lub Folkstacji - co kto woli -  i już jesteście u mnie ;) zapraszam.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane