niedziela, 25 września 2016

ostatni tydzień, a właściwie to już miesiąc mieliśmy zamieszanie ze zdrowiem Małego Człowieka, które to właśnie w ostatnim tygodniu miało swój spektakularny finał w szpitalu. o dziwo Mały Człowiek przyjął to doświadczenie bardzo dobrze. na szczęście rodzice mogą być teraz z dzieckiem 24h, co nie zmienia faktu, że warunki w szpitalu są dramatyczne, a ja mam dosyć lekarzy i ich suplementów diety. ale nie wdając się głębiej w szczegóły powiem tylko, że mam nadzieję, że po tej kuracji Mały Człowiek będzie w końcu zdrów! :)

na szczęście trafiliśmy na przyjaznych ludzi i dwóch chłopców w nieco zbliżonym wieku, tak więc chłopcy dotrzymywali sobie towarzystwa :) ostatnią noc w szpitalu wartę trzymał Mr T. tak więc ja zajęłam sobie ręce drobnymi robótkami. Bo tak sobie pomyślałam, że fajnie będzie chłopcom dać coś... coś małego :) jeden z nich - syn rolnika, znawca wszelkich zagadnień i prac związanych z prowadzeniem gospodarstwa, pomocnik w hodowli kur otrzymał kurkę w grochy ;)
przepis na kurkę mam dzięki RED TED Art. bardzo prosto i szybko można sobie taką kurkę uszyć. autorka wypełniła kurę ryżem, ale moja jest wypchana zwykłą watą. to taka kura kieszonkowa, bo ma wysokość ok 10 cm. ale myślę, że to fajny drobiazg do zabawy, ale też pomysł przyda się na Wielkanoc ;)

dla drugiego chłopca nie wiedziałam co uszyć. przedszkolak. hmmm... widziałam, że lubi maskotki. często wygłupiał się z chłopcami, że jest strasznym potworem. no to co? to wymysliłam takiego śmiesznego, małego potworka :)
kiedy go uszyłam, uświadomiłam sobie, że  wygląda trochę, jak Minionek ;) ale potworek spodobał się i został zaakceptowany :) tak więc uważam, że wybór trafiony :) a że potworek jest neonowo-żółty to zgłaszam go na wyzwanie Art-Piaskownicy:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/09/neonowe-kolory.html
 odpoczęłam też trochę od dyniek ;) hehe :) ale w tym tygodniu jeszcze kilka uszyję... ale o tym już następnym razem ;) 

pozdrawiam :)





6 komentarzy:

  1. Świetny potworek:)dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żółty potwór o dziwo nie skojarzył mi się z Minionkami :) Rewelacyjny stwór
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no właśnie taki jest trochę minionkowy, trochę nie - dla każdego coś dobrego ;) pozdrawiam

      Usuń
  3. patris.nata@gmail.com30 września 2016 21:53

    Dziękujemy za potworka przedszkolak ciągle z nim śpi wiec upominek baaardzo trafiony Pozdrawiamy i ściskamy Małego Człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super. dobrze słyszeć, że potworek się podoba :) również ślemy pozdrowienia i życzymy zdrowia :)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane