środa, 7 września 2016

ponieważ sklepiki już działają, a to zobowiązuje... poza tym obiecałam, że będę dodawać nowości ;) no i tak już trochę jesiennie: girlanda z dyniek! :)

od dłuższego czasu chodziła mi ona po głowie. początkowo dynie miały być sweterkowe, ale jakoś żaden odpowiedni sweterek nie wpadł mi ostatnio w łapki.

mam za to taki fajny materiał w krateczkę. i tak mi jakoś się ta krateczka, z inna krateczką skomponowała i powstała taka girlanda w naturalnych barwach. 
girlanda ma 120 cm długości, a dyńki mają jakieś 7-8 cm średnicy. wygląda to na prawdę uroczo :) całkiem nieźle wygląda też zawieszona w pionie ;) taka urocza, uniwersalna, naturalna... :)
dyniowa girlanda jest oczywiście dostępna w Żyrafowych sklepikach :) zapraszam.





2 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł na alternatywne jesienne ozdoby. :) Nie każdy przecież jest zwolennikiem złota i pomarańczu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) czasem stonowane kolory lepiej się komponują ;) pozdrawiam

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane