czwartek, 25 sierpnia 2016

z opublikowaniem tego posta czekałam, aż przesyłka dotrze do Irelandii ;) album na zdjęcia. pamiątkowy, kolorowy. z kopert.

bardzo chciałam spróbować zrobić taki album od kiedy zobaczyłam filmik scrapkate. koperty były, chęci też, tylko jakoś tematu mi brakowało. miałam zrobić go w formie dziennika z naszych wakacji, ale wcześniej było inne ważne wydarzenie w naszej Rodzince i tak postanowiłam zrobić album dla Sis, która jest Matką Chrzestną Małego Człowieka. 

nie było to ich pierwsze spotkanie, ale pierwsze tak 'świadomie' przeżyte przez Małego Człowieka. i pomyślałam, że będzie to fajna pamiątka dla Sis i taki prezent pośrednio od Małego Człowieka. 

chciałam, żeby album był kolorowy i trochę zabawny. trochę niedbały. dlatego też nie zastanawiałam się nad spójnością wzorów i kolorów.
wyszedł bardzo fajnie. zdjęcia wywołałam w kwadracie z białą ramką (obrobione zdjęcia wkleiłam w format 10x15 cm; niepotrzebne tło obcięłam).
do ozdabiania używałam papierów, naklejek, kolorowej taśmy klejącej, a także zasuszonych listków :) miało być kolorowo i wesoło, ale nie chciałam przesadzać z ozdobnikami. dlatego część zdjęć jest po prostu naklejona na wzorzysty papier lub ozdobiona tylko prostymi elementami.
w kieszonki można powkładać różne różności. ja wykorzystałam je na przesłanie Cioci kilku liścików ;) co prawda Mały Człowiek jeszcze nie pisze, ale co do treści jesteśmy zgodni ;)
album nie jest za duży. zawiera 13 zdjęć na 16 stronach. bardzo nam się podoba i mam nadzieję, że Sis też się spodoba :) razem z albumem na Wyspę poleciała karuzela z ptaszkami i pomponami.
kolejna praca z Szafy będzie 'w świecie' ;) pozdrawiam :)





2 komentarze:

  1. Piękny album. :) Sama jestem totalną wielbicielką albumów, notesów, zeszytów, ozdobnych kartek. A kiedy te rzeczy są własnoręcznie wykonane to już szaleję. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też uwielbiam takie własnoręczne albumy. niestety to dość czasochłonne, ale w sumie efekt wynagradza trud ;) pozdrawiam

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane