środa, 15 czerwca 2016

Jako mama już wielokrotnie się przekonałam, że długopis i stare kartki / ulotki / paragony w torbie okazuja sie bardzo uzyteczne. Doszło do tego, że nawet obdarowywałam takim zestawem inne dzieci w przychodni lub sklepie. Bo na pewno kojarzycie te małe stoliki z Ikei, które często stoją gdzieś w kącie? Problem w tym, że często na nich nic nie ma, a jak już jest to niekompletne: a to kredki połamane, a to kartek brak. No i takie drobiazgi w torbie okazuja się maaaagiczneee! :D

I takie różne sytuacje plus wieczny bałagan w torbie (jakby ciastek, chusteczek i innych drobiazgów było mało) doprowadziły mnie do genialnej myśli: potrzebny mi przybornik, etui na długopis i kartki i w ogóle! Zaczęłam szukać inspiracji w Internecie oczywista. I znalazłam. Niestety nie zapisałam sobie strony, więc pozostały mi dwa zdjęcia i wspomnienie ;) Ale od czego ma się pomysłową głowę ;) Z kawałków materiału powycinałam elementy, dodałam zamek, gumkę, trochę filcu i własnoręczne hafty. I ta-dam! Jest. Już prezentuję.
Najpierw w trakcie szycia:
Takie puzzle w sumie z resztek. Żeby było grubsze dodałam w srodek warstwę ze znanych już wszystkim zasłonek Babci Zosi. Jeszcze zostały ścinki i nawet już mam wobec nich plany ;) Ale nie o tym teraz. Teraz okładka! Miała przypominać nieco stare zeszyty, więc dodałam haftowaną 'etykietkę':
Jak widać okładka jest zawiązywana na wstążeczkę. W środku jest miejsce na kartki, na przybory do pisania i kieszeń na drobiazgi: na gotowe rysunki, znaczki, naklejki i co tam jeszcze?! 
 Oczywiście po zakończeniu prac widzę, co można było zrobić inaczej, co można zmienić... Ale okładka wyszła superowa. Zestaw Małego Artysty w sam raz do torby, na podróż, wszędzie! Okładka jest wielkości A5. No i oczywiście Mały Człowiek już ja wypróbował i zaakceptował swoim "fajne jest". No to fajnie jest :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane