czwartek, 16 czerwca 2016

No i proszę bardzo! Z materiału w cudny wzór uszyłam sobie letnią sukienkę. Pewnie niektórzy są zaskoczeni, rozczarowani. Może ktoś spodziewał się czegoś bardziej spektakularnego ;) A to taka prosta, letnia sukienka, którą pokochałam od pierwszego wejrzenia. A było to tak...

W zeszłym roku w te upały szukałam lekkich ubrań. Takich zwiewnych, żeby mieć luz i jako-tako wyglądać. A że nigdy nie byłam specjalnie modna ;), to postawiłam na prostotę i kupiłam pewną sukienkę. Niestety cena mnie powaliła, bo kosztowała ona ok 70 zł. A ja pomyślałam, że przecież sama mogę uszyć sobie taką sukienkę! Ale w zeszłym roku poszłam na leniucha i się wykosztowałam na gotowca. Sukienka jest z lekkiego płótna w kolorze spranego jeansu. 

W tym roku postanowiłam nie odpuścić i uszyć sobie kopię. Tamtą mam - owszem. Ale jedna sukienka na całe lato?! ;) I wynalazłam przypadkiem ten piękny materiał. Zakochałam się we wzorze i pomyślałam, że świetnie będzie z nim wyglądała sukienka :) Kupiłam. Trochę mi ręka drżała, jak wycinałam, ale udało się! Tym razem przygotowałam sobie nawet coś na kształt wykroju (zwykle przecież lecę na oko ;)). I jest! Oczywiście efekt końcowy zaskoczył nawet mnie ;)
Jak mówiłam - sukienka jest bardzo prosta, bez udziwnień. Ma lekko rozkloszowany krój, dzięki temu jest wygodna i świetnie sprawdza się w ciepłe dni. Kolor i wzorek sprawia, że można ją założyć nawet na jakąś imprezkę (wystarczy dobrać dodatki ;)). Ramiączka są z szerokiej granatowej wstążki wciągniętej w kanalik.
No a kokardkę można nosić z tyłu lub z przodu. Taki trik ;) Uszycie zajęło mi około godziny. Mały Człowiek poszedł z Babcią Zosią na spacer, a ja miałam chwilę dla siebie... Jak widać wykorzystałam tę chwilę odpowiednio ;)

2 komentarze:

  1. Rewelacja!
    Chciałam napisać więcej, ale tyle wystarczy. Bardzo proszę o znak życia w temacie sukienki na: aniapatrzy@gmail.com
    Pozdrawiam,
    Ania P.

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane