czwartek, 7 kwietnia 2016

Czy Wy też tak macie, że lubicie dawać innym prezenty? Choćby takie małe, malutkie. Najlepiej dzieciom :) Tak! 

Dziś wybieramy się z Małym Człowiekiem do Dwóch Urwisów. Dawno się nie widzieliśmy i pomyślałam, że fajnie byłoby im coś dać. Dla chłopca to dla mnie łatwizna, zwłaszcza, że jest on w wieku Małego Człowieka. Ale z kilkuletnią dziewczynką już gorzej. Potem przypomniało mi się, jak się czułam, kiedy Sis dostawała coś innego niż ja. Zawsze było to coś 'lepszego' ;) Doszłam więc do wniosku,  że najlepiej będzie dać im coś podobnego. I tak powstał pomysł na dwa filcowe ptaszki :)
I takie są kolorowe. Z małymi haftami na skrzydełkach. Mam nadzieję, że uda nam się spotkać tym razem, bo jakoś nam nie po drodze było. I mam nadzieje, że Dwóm Urwisom się spodobają.





2 komentarze:

  1. Piękne te filcowe ptaszki i do tego w bardzo ładnych kolorkach.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane