wtorek, 19 kwietnia 2016

Mały Człowiek jest teraz na etapie 'badzio kocham' i kocha między innymi kota. Bo ma duże wąsy i robi 'miauuuu...' ;) No i tak sobie pomyślałam, że może jakiś obrazek z kotem mu zmontuje.

Ramkę kupiłam w Pepco i miała w niej być literka. Doszłam jednak do wniosku, że ramka jest nieco zdezelowana i miałam ją przemalować czy coś. Ale potem wpadłam na pomysł, żeby ja przerobić na ramkę ze sznurkiem w środku, a na tym sznurku powiesić zdjęcie lub rysunek. I w ten sposób doszliśmy do pomysłu z kotem ;)

Ramka ma wyjęte całe plecki: szybkę i tę deseczkę. Zawiązałam na niej bawełniany, dwukolorowy sznurek, który z tyłu potraktowałam klejem na gorąco - żeby się nie zsuwał ;)
Na zwykłej karteczce narysowałam kota. Miał być taki śmieszny grubaśny. Nie wiem, czy wyszedł śmieszny, ale na pewno grubaśny ;) Kartka ma mały zakład, dzięki któremu wisi sobie na sznureczku. A żeby na pewno nie spadł nam kotek z półki i żeby było jeszcze weselej ;) przypięłam go kolorowymi spinaczami biurowymi.
I tak właśnie powstał kot w ramce :) Stoi teraz sobie na półce w pokoju Małego Człowieka. Bardzo prosta rzecz, szybko się robi taki obrazek i jest to fajna ozdoba do dziecinnego pokoju.
A do tego wszystkiego można zmieniać obrazek rach ciach! ;) No a teraz muszę iść do kuchni - jabłka do smażenia czekają ;) Pozdrawiam





2 komentarze:

  1. Nazywam się Klaudia. Stworzyliśmy nowy serwis Platforma Kreatywna przeznaczona dla utalentowanych artystycznie osób. Naszym klubowiczom oferujemy zniżki na produkty i usługi, informacje, warsztaty i darmowe pliki do pobrania. Serwis jest darmowy. Zapraszam Cię: http://platformakreatywna.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za info. Jak znajdę chwilę, to zobaczę, co tam u Was. :) Pozdrawiam

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane