środa, 6 kwietnia 2016

Ostatnio modne zrobiło się ofiarowywanie na różne okazje czegoś innego niż tradycyjny 'prezent'. Mam tu na myśli, że często rezygnujemy z uszczęśliwiania kogoś nietrafionym drobiazgiem i ofiarowujemy karty podarunkowe, kupony, gotówkę. Taki prezent jest super, ale też potrzebuje odpowiedniej oprawy.

Razem z Sis zrobiłyśmy naszym Rodzicom podobny prezent. Nie będę się wdawać w szczegóły. Powiem tylko (żeby było jasne dlaczego na kartce pojawił się pewien rysunek), że jest to prezent na Rocznicę Ślubu. Sis oddała w moje ręce zrobienie kartki. Dziękuję jej za zaufanie :) Ale w ten sposób sprawa stała się o tyle poważniejsza, że kartka musiała się spodobać i Sis, i Rodzicom, a do tego musiała pomieścić prezent - kupony wydrukowane na kartkach A4.

Pomysł od razu padł na kartkę w formie koperty. Rada w radę zdecydowałyśmy na wzór składający się z czterech kółek (u mnie o średnicy 16 cm). Tak wygląda tył sklejonej kartki z kółek:
Jeśli mogę coś doradzić: poukładajcie sobie kółeczka porządnie i dopiero zacznijcie sklejać. Wbrew pozorom nie jest to bowiem taka 'łatwizna', jak się wydaje na pierwszy rzut oka ;) Wstążeczkę przykleiłam klejem na gorąco.

Wewnątrz również klejem na gorąco przykleiłam drugą wstążeczkę, którą związałam nasz podarek. Są tam też życzenia. Wzór tandemu znalazłam gdzieś w Internecie i sama rysowałam go cienkopisem.
No i po raz kolejny okazało się, że umiem! ;) To moja pierwsza tego typu kartka i wyszła naprawdę elegancko. Po złożeniu i związaniu wygląda tak:
To naprawdę świetny pomysł na zapakowanie 'prezentu', ale równie dobrze może to być po prostu taka bardziej wypasiona kartka z życzeniami ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane