piątek, 11 marca 2016

Ostatnio zadzwoniła do mnie znajoma z pytaniem, czy uszyję worek na buty dla przyjaciela jej synka. Zbliżały się jego urodziny i pomyślała, że worek z imieniem może być takim małym prezentem. No i się zgodziłam, chociaż nigdy jeszcze nie szyłam czegoś takiego. Prośby były dwie. Pierwsza to oczywiście naszyte imię chłopca. Druga: żeby był stoper ;) Poza tym dostałam wolną rękę.

Ponieważ nie kupowałam ostatnio żadnych materiałów postanowiłam wykorzystać moje ulubione paseczki. Na stronie z imieniem są w poziomie, z drugiej strony w pionie. Imię wycięte z filcu naszywałam ręcznie.
Wewnątrz jest podszewka w groszki. Kanalik na tasiemkę wszywałam osobno. Nie podobały mi się sznurki dostępne w mojej lokalnej pasmanterii, dlatego zdecydowałam się właśnie na tasiemkę.No i jest zamówiony stoper ;)
Koleżance się spodobał. Mam nadzieję, że Natanowi również się spodoba i że będzie mu długo służył :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane