piątek, 25 marca 2016

Dziś dwa projekty wielkanocno - wiosenne ;) Oba podpatrzone u niesamowitych, kreatywnych kobiet, ale zrobione na moją modłę ;)

Zacznę od koszyczków, które podpatrzyłam u Sandrynki. Byłam właśnie na etapie kombinowania, jak wyeksponować moje jajka w koszulkach, kiedy przeglądając Internet wpadłam właśnie na bloga Sandrynki. Przyznam się szczerze, że jak zobaczyłam ten pomysł z miejsca się zakochałam i zapragnęłam mieć je u siebie. Koszyczki z foremek na babeczki. Cuuuudo!! Foremki były dostępne w Pepco. Były jeszcze różowe i szare, ale te miętowe jakoś mi się najbardziej spodobały i pasowały. Nie miałam takiego sznurka, jak autorka, więc okręcałam drucik szczelnie zwykłym sznurkiem tzw. szpagatem lnianym. Końcówki zabezpieczałam klejem na gorąco. Spośród pstrokatych rafii wybrałam niebieską. Wydawało mi się, że wyjdzie zbyt kolorowo, ale przy tych moich kolorowych jajach jest fajnie :)
Dodałam też kilka białych piórek :) Tymi trzema z powyższego zdjęcia zostały obdarowane Babcie i Prababcia ;) A dwa zostawiłam sobie. Moje bez piórek :)
Super pomysł i uroczo to wygląda :) Drugi projekt to wianek. Ale taki niezwyczajny ;) Uszyty, cały z materiału... Zawsze podobały mi się takie wianki, ale były jedna z tych rzeczy, które wydawało mi się, że NA PEWNO mi się nie uda zrobić ;) A tu proszę. Na blogu Kreatywne życie znalazłam przepis na taki wianek i na ozdobne kwiatki z materiału. Przepis na motylki i rozetki wpadł mi gdzieś w oko podczas podróżowania po blogu Wild Olive. Wszystko zebrałam do kupy i po swojemu uszyłam. I wisi teraz w kuchni w oknie :)
Co było najtrudniejsze dla mnie? Hmmm... Może was zdziwię, ale nie praco- i czasochłonne wypychanie poszczególnych elementów silikonowym groszkiem. Najtrudniejsze było nadanie mu kształtu i zszycie warkocza. No jakoś tak :) Ale jestem z niego bardzo dumna i niezmiernie mi się podoba :)
Wianek jest kolejnym dowodem na to, że jak się chce, to się da :) Dlatego w tym roku nie będę się ograniczać, bo 'może się nie udać', tylko próbować, bo przecież na pewno się uda! :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane