niedziela, 13 marca 2016

Dziś niedzielnie i leniwie. Chciałam wam pokazać pewien drobiazg i podzielić się z wami kilkoma inspirującymi miejscami w Internecie. 
Zaczniemy od tego drobiazgu. W końcu i ja dorobiłam się tego dotykowego ustrojstwa i powiem wam, że już rozumiem uzależnionych od smartfonów. W domu i zresztą wszędzie daje taki łatwy dostęp do Internetu. Można szybko zrobić fotkę i wysłać / wstawić ją gdziekolwiek. Myślałam, że tablet, który mamy od roku daje dużo możliwości. Nie-e! Ale dobra - nie o telefonie miało być. Jak już dostałam moją nową zabawkę postanowiłam uszyć sobie etui. Plan był taki, że ma to nie być nic specjalnego, nic wyszukanego. I tak powstało filcowe etui z czarną bawełnianą koronką.
A teraz trzy adresy, które od pewnego czasu mnie inspirują i motywują. Zacznę od adresu, na który trafiłam już dość dawno Stumblując sobie po Internecie. Nazywa się craftgawker. Uwielbiam różne pomysły tam publikowane. To trochę jak katalog, jak zbiór pomysłów z blogów z całego świata. Często zaglądam tam i oglądam, oglądam... Często coś mi wpadnie w oko. Czasem coś zrealizuję sama. Zapraszam i polecam. 

Drugi adres to blog Kobiety, która szyje. Ikat bag to coś niezwykłego, bo nie każdy potrafi uszyć tak cudne plecaki, torby, kosmetyczki i takie tam :) Do tego wszystko jest rozpisane i rozrysowane. Dla tych, którzy nie lubią się męczyć z czytaniem po angielsku lub zwyczajnie nie rozumieją angielskiego zdjęcia i rysunki na 100 % wystarczą żeby stworzyć coś samemu. Lubię tam zaglądać i podziwiać jej prace, bo wtedy sobie myślę, że nie ma rzeczy niemożliwych...

I trzeci adres - moje najnowsze odkrycie: blog Kreatywne życie. Znalazłam go niedawno i spędziłam długie godziny przeglądając od deski do deski ;) Nie wszystko, co robi Autorka jest w moim klimacie, ale podoba mi się, jak jest u niej kolorowo. I jej blog, podobnie jak poprzedni, pomógł mi uwierzyć, że jeśli tylko się chce, to można wiele dokonać, uszyć... 

Powyższe opisy to nie ranking. Kolejność jest przypadkowa, a jak znajdziecie chwilkę, to zajrzyjcie do moich inspirujących motywujących miejsc w Internecie ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane