piątek, 11 marca 2016

W tym roku postanowiłam nie czekać do ostatniej chwili ze świątecznymi kartkami i zaczęłam je tworzyć jeszcze w lutym ;) Oczywiście różne rzeczy wyskakiwały mi po drodze ;) jak to zwykle bywa... Ale dzięki radiowej Trójce i kredkom oraz flamastrom Małego Człowieka udało się je skończyć jeszcze przed Świętami ;)

Za inspirację do jednej z nich posłużył mi pewien materiał w kuraki. Bardzo mi się spodobały te kuraki i zagościły na trzech kartkach. Niestety obfotografowałam jedną... Ale o problemach ze sprzętem może innym razem ;) W każdym razie oto jedna z nich:
Powstał też kwiatuszkowy wianuszek. Zawsze podobały mi się takie delikatne ornamenty, ale wydawało mi się, że mi się nie uda. Może nie jest idealny, ale okazało się, że to nie takie trudne, a jak już się zacznie, to sprawia to sporo frajdy ;)
Kolejna powstała z ornamentu, który ostatnio stworzyłam. Nie byłam pewna, do czego go wykorzystać, ale stwierdziłam, że będzie z niego elegancka wiosenna kartka.
I powstały jeszcze cztery inne. Jedna z małym żarcikiem pojechała do Irlandii. Czekam na potwierdzenie otrzymania i wtedy pokażę całą zawartość przesyłki. Trzy pozostałe są z bardziej tradycyjnymi symbolami Wielkanocy:
Kartki gotowe do wysyłki :) Teraz mam w planach zająć się domowymi dekoracjami. No i zobaczymy, co mi z tych planów wyjdzie...





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane