wtorek, 2 lutego 2016

Patrzę, a tu niedługo pyknie trzy lata od kiedy istnieje blog Z szafy od Żyrafy :) I tak ostatnio sobie myślałam... Przez te trzy lata sporo się działo i dzieje się nadal, a ja... No cóż - podjęłam pewne decyzje, które trochę zmieniają... Nie tyle w moim życiu, co raczej w podejściu do pewnych dziedzin tegoż życia ;) Poleciałam filozoficznie. W każdym razie po podjęciu tych decyzji poczułam się lepiej. Jakby mi ulżyło. W związku z tym uznaję z całą pewnością, że są to decyzje DOBRE DLA MNIE :)

Jedną z tych decyzji jest zawieszenie działalności Żyrafowego Sklepiku. Jeśli jednak ktoś jest zainteresowany czymś co zostało - proszę o kontakt :) 

Inną decyzją jest zrealizowanie w końcu wszystkich 'domowych' projektów, o czym będę się chwalić tu na blogu :D

A reszta to już takie tam prywatne - co ja wam będę głowy zawracać ;) Miłego dnia. Pozdrawiam.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane