niedziela, 21 lutego 2016

Nie wiem, jak tam u was, ale u nas hula jakiś podły wirus, który polubił naszą Rodzinkę i wszyscy zachorzaliśmy nie na żarty. Najmniej sięgnęło się mnie. U Małego Człowieka i Mr. T. było na serio źle. Teraz w końcu dochodzimy do siebie. No i oczywiście ja, która najlżej chorowałam będę chorować najdłużej. Ale spoko. Najważniejsze, że Mały Człowiek zdrowieje o czym niewątpliwie świadczy fakt, że zaczyna na powrót rozrabiać ;)

Wykorzystałam czas czuwania nad moimi kuracjuszami na drobne robótki i zakończenie kolejnego zamówienia. Najpierw zrobiłam pomponiaste kwiaty. Niech będzie trochę koloru w naszym domu. Patyczki przyniosłam ze spaceru. No i tak sobie kwitną na regale. :)
Potem w końcu dokonałam poprawki pewnej torby. Jakiś czas temu dostałam całkiem porządną, choć bardzo prostą torbę z filcu na dwóch krótkich uszach. Torba ma dwa 'mankamenty'. Pierwszy to te krótkie uszy. Przy Małym Człowieku lepsza jest torba z długim paskiem, żebym nie musiała jej cały czas pilnować i poprawiać na ramieniu. Na ten problem początkowo nie miałam pomysłu. Drugi mankament, to logo: niewielkie, ale pomarańczowe i zupełnie nie dopuszczalne ;) Na ten problem rozwiązanie wymyśliłam od razu...
Torba niestety została odłożona na półkę. Miałam na podorędziu inną torbę, która jest dość praktyczna. Niestety już się nieco zużyła, więc pomyślałam, że czas na poprawki. Zwłaszcza, że wpadł mi w ręce czarny pasek od jakiejś innej torby i rozwiązał się problem numer jeden. A wycofana za sklepiku broszka rozwiązała błyskawicznie problem numer dwa.
Wewnątrz wszyłam pętelki z czarnej tasiemki, do których przypięłam pasek, a klejem na gorąco przykleiłam kwiat, który zasłonił logo. I tak oto w niespełna pół godziny torba zyskała nowe życie ;) Świetnie się sprawdza, bo jest bardzo pojemna. Nie ma wewnątrz kieszonek, więc panuje w niej klasyczny nieporządek. Ale już ją uwielbiam!! :)

No a po tej poprawce wzięłam się bardzo spontanicznie za wielkanocne zamówienie mojej ulubionej Uczycielki. Ale to już w następnym odcinku ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane