poniedziałek, 8 lutego 2016

Kolejne zamówienie zrealizowane i dostarczone. Koleżanka kupiła ode mnie z tego, co zostało opaskę dla dziewczynki. Okazało się jednak, że ma dwie dziewczynki do obdarowania, więc zamówiła drugą. 

No więc ogarnęłam serduszka i pyknęłam szybciutko również to zamówienie. Podobne opaski już kiedyś szyłam. Miałam zatem materiał i voila! ;) 


Opaska ma gumeczkę, więc powinna na trochę wystarczyć, nawet, gdy Mała Dama nieco podrośnie.
Jak widać ozdobiona jest kwiatkiem z opalizującej organzy :) Zapakowana i dostarczona. Mam nadzieję, że Małej Damie spodoba się tak, jak jej Cioci. 






0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane