poniedziałek, 18 stycznia 2016

Zbliża się Dzień Babci i Dzień Dziadka. Mały Człowiek jeszcze niewiele potrafi stworzyć. Chyba, że bałagan, ale to się nie nadaje na prezent ;) Dlatego postanowiłam mu pomóc. 

Wymyśliłam, że zrobimy tradycyjne laurki  z małą niespodzianką :) Wykorzystałam do tego bazy do kartek, kolorowy papier, kredki i nieodkryty jeszcze talent Małego Człowieka ;) Wytłumaczyłam mu o co chodzi i dałam bazy do kartek do pomazania. On się wyżył kredkami wewnątrz kartek, a ja kolorowym papierem na zewnątrz.
W środku oprócz niewątpliwej urody bazgrołów Małego Człowieka znalazły się również zdjęcia Małego Człowieka dla Dziadków i całej naszej trójki dla Pradziadków :)
Do Pradziadków kartka pójdzie pocztą, ale Dziadkom Mały Człowiek wręczy kartki osobiście :)

Myślę, że laurki się spodobają. A jeśli szukacie innych fajnych pomysłów, które w jakiś sposób angażują takiego Krasnalika do robienia laurek zobaczcie pomysł na kartki z odrysem rączek






2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Obdarowani również zadowoleni :) Pozdrawiam.

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane