poniedziałek, 28 września 2015

Dziś szybciutko, bo zimno. Niestety u nas jeszcze nie grzeją i w domu jest jak w lodówce. Siedzę opatulona w swetry i koce, a i tak mi łapki marzną :(
Dziś kolejna strona do manipulowania: z kształtami i rzepami. Do jej wykonania użyłam kawałka materiału w kolorze czarnym, kolorowych filców, rzepa krawieckiego w taśmie, kordonek, igły, szpilki i nożyczki i uwaga! klej na gorąco.


Na początek powycinałam wszystko. Wybrałam sobie cztery kształty: kółko, trójkąt, kwadrat i serduszko. Każdy kształt wycięłam w dwóch egzemplarzach.   

Kształty przyszyłam kordonkiem. Trochę je 'pokrzywiłam', żeby oprócz samego dopasowania par trzeba je było jeszcze odpowiednio skleić razem. Rzep, do którego przyczepione są te luźne kształty przyszywałam. Oczywiście wszystko ręcznie i był to chyba jeden z głupszych pomysłów. Rzep jest twardy i bardzo trudno się to szyło. Dlatego postanowiłam kawałki rzepa po prostu przykleić do kształtów klejem na gorąco. A tak wygląda gotowa strona:
Bardzo przyjemnie się to prezentuje. Mam nadzieję, że mimo chłodu w domu uda mi się jeszcze w tym tygodniu zmobilizować do szycia kolejnych stron ;)




0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane