środa, 9 września 2015

Dziś kartka, którą zrobiłam razem ze ślubnym pudełkiem, ale nie mogłam wcześniej pokazać, żeby Jubilatka jej przypadkiem nie zobaczyła. Teraz mam nadzieję, że kartka jest już u Niej ;) I mogę opublikować ten post.

Bazą do kartki był papier Blue Moon - Summer City, który kupiłam w sklepiku Na Strychu. Do tego biała farba plakatowa, piankowe kropki (alfabet z samoprzylepnej pianki kupiony w sklepie KiK) i kropki wycięte zwykłym dziurkaczem. Roślinkę narysowałam czarnym cienkopisem. A tak wygląda kartka w całości:
Trójkąciki na dole kartki wykonałam stempelkiem, który kiedyś wykonałam własnoręcznie z korka od wina ;) Listek mi wyszedł nie tak, jak sobie to umyśliłam, ale ogólnie kartka mi się podoba :)

A na koniec jeszcze mały zwiastun. Pisałam już chyba dwukrotnie, że przymierzam się do zmontowania dla Małego Człowieka książeczki manipulacyjnej. I żeby nie było, że tylko piszę, to proszę: zaczęłam ;) A oto dowód:
To będzie okładka, a więcej szczegółów już wkrótce :) Pozdrawiam. Pa






0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane