środa, 24 czerwca 2015

Dziś nietypowa kartka urodzinowa. Nietypowa, jak dla mnie. Po raz pierwszy bawiłam się w coś takiego. Wymyśliłam sobie, że dla pewnej Osóbki na urodziny zrobię kartkę. Pomysłów było kilka, ale w końcu zdecydowałam się na kwiatowy ornament. Początkowo miałam zamiar pokolorować całość flamastrami w trzech kolorach: żółtym, niebieskim i czerwonym. Z doświadczenia wiem, że często pomysły i wizje łatwiej mieć w głowie niż na papierze, więc dokonałam próby. Okazało się, że malowanie flamastrami odpada, bo się wszystko zlewa i rozmazuje. Sprawę koloru zatem odłożyłam na później. Najpierw wzięłam się za szkic. Pierwszy raz coś takiego robiłam, więc najpierw narysowałam wszystko ołówkiem, a potem przejechałam cienkopisem.
I tu kolejna lekcja dla mnie: zwykły cienkopis jest średni ;) Niby to czarne wyszło, ale takie mało czarne. Z jednej strony dobrze, bo jak zaczęłam ołówek poprawiać cienkopisem, to początkowo się wystraszyłam efektu. Ornament ołówkiem wydawał się jakiś taki ładniejszy. Tymczasem efekt końcowy zaskoczył mnie dość pozytywnie, więc mogę uznać, że zakończenie było szczęśliwe. Jeśli jednak zdecyduję się kiedyś na powtórkę takich wyczynów, muszę zaopatrzyć się w coś lepszego.

Już myślałam, że kartkę skończyłam, kiedy okazało się, że myśl o kolorowaniu nie dawała mi spokoju i powracała do mojej głowy. Kombinowałam jak by tu, co by tu? I wymyśliłam w końcu, że dodam po prostu kilka małych, kolorowych akcentów. Użyłam zwykłych kredek ołówkowych. Całość wyszła ciekawie, fajnie. Mam nadzieję, że Jubilatce się spodoba :)








PS: za inspirację posłużył mi wzór kwiatowego ornamentu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane