poniedziałek, 16 marca 2015

Uuuu-u! Się narobiło! Tyle czasu mnie tu nie było... No ale jak już wspominałam czeka nas kolejna przeprowadzka i jakoś tak brak miejsca w głowie na bloga. A do tego jeszcze Mały Człowiek rośnie, jak oszalały i adekwatnie do tego rozrabia!

Dziś pochwalę się moją pierwszą kartką-pudełko. Mam nadzieję, że nie będzie ona ostatnia. Kilka rzeczy trzeba jeszcze dopracować. No starałam się mimo braku czasu! Bo co?! Bo oczywiście odkładałam z dnia na dzień i na ostatnią chwilę robiłam. Ale efekt końcowy jest całkiem zadowalający.
Kartka została wykonana dla pewnej wyjątkowej Osóbki na urodziny. I tak, jak owa osóbka, kartka również musiała być wyjątkowa. Po zewnętrznej trochę mnie poniosło z wielkością ornamentów przez co fragment zakryła pokrywka pudełka. I to właśnie jest jeden z elementów do dopracowania.
Kartka jest składana z kwadratu. Na każdym boku jest coś "pożyczone" Jubilatce. Zresztą zobaczcie sami.
Wszystkie elementy są wycinane i klejone ręcznie, samodzielnie. Baloniki podklejone są na małych kawałkach tektury, dzięki czemu odstaja od tła i tworzą taką małą przestrzenną kompozycję. Wszystkie czarne linie oraz napisy kreślone są cienkopisem. A na środku bukiet urodzinowych kwiatów...
Kwiaty zwijane z kolorowego papieru. Część z nich ma w środku perełkę.

Myślę, że jak na pierwszy raz wyszło bardzo fajnie. W każdym razie urodzinowi Goście docenili moją cierpliwość, a to już coś!

Może też ta kartka stanie się dla mnie mobilizacją do dalszego działania... oby!

A póki co zmykam nieco odespać, bo Mały Człowiek choruje, a my razem z nim - dosłownie i w przenośni... Pozdrawiam.







4 komentarze:

  1. Piękne! Te kwiatki ślicznie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że tak późno, ale trochę techniki i człowiek zagubiony, jak ciotka w Czechach! Nawet nie wiedziałam, że dostałam tyle miłych komentarzy!! :( Bardzo dziękuję i zapraszam do przeglądania innych wpisów:)

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta pudełkowa kartka :) Ciekawy pomysł, wykonanie super, nic dziwnego że goście docenili Twoją pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że tak późno, ale trochę techniki i człowiek zagubiony, jak ciotka w Czechach! Nawet nie wiedziałam, że dostałam tyle miłych komentarzy!! :( Bardzo dziękuję i zapraszam do przeglądania innych wpisów:)

      Usuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane