niedziela, 7 grudnia 2014

Wszędzie już świątecznie. I w naszym domu też. W tym roku będzie inaczej ze względu na Małego Człowieka, który wszystko musi wziąć do łapki, spróbować... Tak więc świece w różnych miejscach odpadają, ozdoby na ławie, czy gdzieś na wysokości łapek Małego Człowieka - odpadają!
Ale wszyscy chcemy odrobinę Świąt w naszym domu. Dlatego w kuchennym oknie zawisły zeszłoroczne ozdoby. Na łańcuchu z koralików mamy gwiazdki, śnieżynki, choinki i inne takie.
W pokoju też tylko kilka świątecznych detali: poduchy, materiałowe choinki, świeca i...
...i wykonany specjalnie na tę okazje stroik. Inspirację oczywiście znalazłam gdzieś w Internecie. Szukałam czegoś prostego, ale ładnego, no i z szyszek. Bo do wykonania tego stroiku użyłam dużych szyszek. Całe lato zbierałam je na pewnym skwerku. Chyba nie byłam jedyna, bo udało mi się w sumie znaleźć tylko pięć sztuk. Do tego dodałam jeszcze bombki, które ostatnio dostałam od znajomej. Są piękne: całe w brokacie. Błyszczą się i mienią w świetle.
Wszystko umocowałam na szarych wstążkach różnej długości. Do szyszek wstążki przykleiłam klejem na gorąco. 
Stroik przymocowałam do karnisza. Jest skromny, ale mimo wszystko efektowny.

 A jak tam świąteczne klimaty w Waszych domach? Pozdrawiam.







0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane