wtorek, 28 października 2014

Trwało to dłużej, niż myślałam. Trwało to dłużej, niż chciałam. No ale tak to jest, kiedy jest się mamą Małego Człowieka. Przeprowadzka trwała prawie dwa tygodnie. Potem pojechałam odpocząć, a teraz się biorę do pracy! Oczywiście w miarę możliwości. Na początek słodkie drobiazgi ;)

Opaska dla każdej Modnisi. Z miękkiej dzianiny, z delikatnym, białym kwiatem z organzy. I uwaga! Opaska jest właściwie na każdą głowę, bo jest wiązana. Doskonale nadaje się dla Małej Damy, jak i dla tej większej, która chce uzupełnić kreację o nietypowy dodatek.
Opaska została uszyta w tym samym czasie, co opaska dla Małej Damy, którą szyłam na prezent. Czekała jednak na lepsze czasy... ;)

Drugi przedmiot, który leżał w pudełku to "sweterek" na kubek z aplikacją. Zrobiłam go na szydełku. Sweterek posiada 'herbacianą' aplikację i jest wiązany za pomocą wstążeczek.

I na koniec na nowy początek ogłaszam KONKURS!! Zasady są proste.

1. Jeśli masz BLOGA dodaj mojego bloga do obserwowanych i zostaw komentarz pod wpisem. Dodaj też gdzieś na swoim Blogu banerek, który znajduje się na końcu wpisu.
2. Jeśli masz Facebook'a dodaj mojego Fanpage'a do ulubionych i udostępnij link do tego wpisu lub konkursowy wpis z Facebook'a u siebie. Miło też będzie poczytać komentarze.
3. A jeśli masz i Bloga, i Facebook'a to fajnie by było jeśli spełnisz punkt 1+2 ;)

Nagroda? Dla wylosowanej osoby prezent! Jeden, dowolnie wybrany przez Ciebie przedmiot z mojego Żyrafowego Sklepiku :) Losowanie, tak żeby było miło: w Mikołaja 6 grudnia 2014. 

A oto banerek do zamieszczenia:

Mam nadzieje, że znajdą się chętni ;) Serdecznie pozdrawiam. Żyrafa ;)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane