niedziela, 4 maja 2014

No i po długim weekendzie. Pogoda jak zwykle w kratkę, ale udało nam się trochę złapać słoneczka. Były też spotkania towarzyskie i na jedno z takich spotkań przygotowałam mały prezent dla Małej Damy.
Wygrzebałam w moich zapasach kawałek dzianiny w delikatnym różowym odcieniu w kwiatki, kawałek gumki, trochę organzy i perełki.

Pasek dzianiny zszyłam i przeprasowałam tak, aby szew znalazł się od środka. Potem zrobiłam tunel na gumkę. Oczywiście należy pamiętać, aby tunel był dłuższy niż sama gumka. Dzięki temu można będzie ją swobodnie rozciągać. Całość zszyłam i ozdobiłam kwiatkiem z organzy.
Wyszło naprawdę uroczo i mam nadzieję, że się podoba. A teraz wracamy do codzienności i jeśli Mały Człowiek pozwoli, to będziemy realizować kolejne pomysły. A póki co pozdrawiam sennie :) Pa!





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane