czwartek, 3 kwietnia 2014

Nadal raczej mam mało czasu na siedzenie przed komputerem, czy przy maszynie, ale staram się w krótkich chwilach wytchnienia coś zmontować. Zdradzę wam, że obecnie pracuję nad pewnym szydełkowym 'dziełem', które zaczęłam jeszcze jako Ciężarówka. Prace postępują powoli, ale cały czas do przodu ;) Znalazłam też chwilę, żeby w końcu z kawałka starej dzianiny zrobić sznurek. Taki recykling właśnie :) Jak to zrobić? Wystarczy pociąć dzianinę w cienki pasek, a potem ją naciągnąć. Dzianina się rozciągnie, zwinie i mamy sznurek do robótek ręcznych z odzysku.
Znalazłam też podczas zabawy z Małym Człowiekiem wesołego potworka z gałganków, którego uszyłam jeszcze jako Ciężarówka.

Potworek jest niewielkich rozmiarów (mniej więcej jak dłoń). Uszyty jest z miękkiej dzianiny i wypchany groszkiem silikonowym. W środek wszyłam kawałek celofanu, dzięki czemu gniotek "wydaje dźwięki" No i oczywiście dużo do łapania: włosy-wstążeczki potworka i rączki potworka...
Ot i taki potworek z gałganków :) A teraz wracam do mojego Małego Potworka ;) Miłego dnia. Pozdrawiam.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane