czwartek, 19 grudnia 2013

Witam wszystkich Odwiedzających w tak piękny przedświąteczny dzień. W tym roku wszystko stanęło na głowie z powodu przeprowadzki i oczekiwania na Małego Człowieka. To specjalny czas :) i myśli już biegną w innych kierunkach. Już teraz jestem pewna, że w najbliższych miesiącach będę zaniedbywać blogi, ale będę miała przecież ważniejsze rzeczy na głowie :)

Pewna też jestem tego, że jeśli tylko czas na to będzie pozwalał, to będę dalej prowadzić moje blogi, projektować, tworzyć i dzielić się tym z tymi, którzy tu będą zaglądać.

Ostatni post świąteczny i słoneczny. Za oknem pogoda bardziej wiosenna niż zimowa, ale to nic. Mimo wszystko wiem, że za kilka dni Wigilia. W domu już świąteczne dekoracje. Czekam tylko na choinkę :) Za sobą mam tez już jeden z moich ulubionych rytuałów: wysyłanie kart świątecznych. Smutne jest to, że w dzisiejszych czasach ludzie rezygnują z wysyłania tradycyjnych kart na rzecz sms-ów, telefonów, skype i kart wysyłanych pocztą elektroniczną. Niektórzy zapomnieli o tym do tego stopnia, że nawet nie sprawdzają swoich skrzynek pocztowych ;) Ja jednak pozostaje przy tym obyczaju i mimo, że dostaję w zamian niewiele kart, to co roku wysyłam.

Tak się akurat przytrafiło, że zrobione przeze mnie karty się nie sprzedały. Może i dobrze ;) Poszły więc w świat, a że i tak brakło, to dorobiłam jeszcze dwie.
Przepraszam za jakość zdjęć, ale robiłam je trochę na szybko. Motyw gwiazdki pozostał ;) 

Tak więc karty wysłane, mieszkanie udekorowane, menu gotowe. Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim Odwiedzającym radosnych i spokojnych Świąt oraz dużo zdrowia, pomyślności i spełnienia marzeń w Nowym Roku.







0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane