sobota, 2 listopada 2013

W tym roku znowu przygotowałam karty świąteczne nieco wcześniej. Miałam swoje powody, ale o tym później. W zeszłym roku było prosto, symbolicznie i ekologicznie (>>KLIK<<). W tym roku jest równie prosto, ale dodatkowo z motywem przewodnim, którym stała się gwiazdka w dowolnej postaci. I tak mam kwiat gwiazdy betlejemskiej, gwiazdki śniegu i pełno srebrnych i złotych malusich gwiazdeczek.
Lubię proste wzory. Żeby niby coś się działo, ale tak symbolicznie. Podobają mi się też te kartki projektantek, które potrafią napakować dużo rożnych elementów i to ładnie wygląda. Ale ja jakoś nie potrafię takich cudeniek montować w związku z tm moje karty są skromne.
Nie będę też ukrywać, że w przypadku kilku poszłam na łatwiznę i użyłam gotowych fragmentów starych pocztówek lub po prostu kawałka wstążki.
Są też w kolekcji takie, przy których się naskubałam ;) Jedna z pajęczynką i gwiazdkami, a druga z celofanowym okienkiem z masą drobiazgów. Obydwie mocno eksperymentalne ;)
Jest też ze śpiącym Mikołajem, zwariowanymi, kolorowymi gwiazdkami i świątecznymi choineczkami. Część z nich można kupić w moim sklepiku Z szafy od Żyrafy. I to był właśnie taki jeden z powodów, dla których kartki powstały tak wcześnie - żeby je wstawić do sklepiku :)
A teraz idę leżakować weekendowo ;) Pozdrawiam.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane