poniedziałek, 11 listopada 2013

Przyznam się szczerze, że w ostatnim czasie straciłam coś wenę do robienia zdjęć. Jakoś nie było okazji... Co prawda wakacyjne wyjazdy nie minęły bez fotograficznego upamiętnienia, ale tu na miejscu jakoś atmosfera nie była sprzyjająca. Zajęłam się szyciem, przygotowywaniem wyprawki dla Potomnego, klejeniem kartek świątecznych i odpuściłam fotografowanie. Może to też trochę dlatego, że nie znam miasta  trochę się go 'boję'? Ale jak to powtarzam, żeby się usprawiedliwić: 'nic na siłę' ;)

Postanowiłam więc, że wymyślę sobie taki mały projekcik, żeby się zmobilizować i żeby coś zacząć robić. Nazwałam go 'Krok od domu'. We Włocławku właściwie wszystko mam krok od domu ;) Ale niektóre zdjęcia robione są nawet nie poza domem, a z domu, z okien naszego mieszkanka :) Zapraszam Was zatem na spacer po moim Włocławku. Zacznijmy od zdjęć z naszej okolicy.
 





0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane