piątek, 2 listopada 2012

Dziś będzie wpis inspirowany. Inspiracja towarzyszy twórcom, a bez niej nie byłoby właściwie niczego. Każdy czerpie skądś inspiracje: z natury, z dokonań idoli. Nie byłoby też inspiracji bez wyobraźni. Bo inspirować się kimś to jedno, ale w tym wszystkim pokazać siebie, to już trzeba trochę pogłówkować.

A moje inspiracje? Dużo gapię się na świat. Dużo czytam, słucham, oglądam filmów. ZA DUŻO myszkuję po internecie... :) Zainspirowana kolorami Maryszy i grami słowami, które są ważnym elementem wielu scrapowych prac (szczególnie tych takich pięknych, pociapanych, mix-mediowych kolażówek ;)) stworzyłam swoje miłosne 'dzieło' ;)


Pracę zgłaszam na kolorowe wyzwanie i chciałam jeszcze tylko się na koniec pochwalić, że scrapgang wyróżnił moją pracę i to tym razem bez żadnych 'ale' i 'złośliwych' komentarzy ;)



PS: zapraszam też na mojego bloga Whatever, gdzie znajdziecie moją nową grafikę i kilka starszych, i coś do poczytania :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane