niedziela, 7 października 2012

Od jakiegoś czasu chodzą mi po głowie rymowanki i wyliczanki z lat dziecinnych. Trochę w tej dorosłości tęskni mi się za beztroską dzieciństwa... ;) No i tak wczoraj zasiadłam i zaczęłam sklejać digitalowe skrawki i wierszowałam sobie w głowie. A o to, co powstało:


I jeszcze kilka detali :)




Oprócz dziecinnej rymowanki za inspiracje posłużyła mapka ze Scrap Map oraz paleta barw z ILS:


Dziś trochę bardziej jesiennie, więc życzę dobrego nastroju :) Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Lubię to, lubię to bardzo, bardzo, kocham!!! Masz świetne pomysły i super je realizujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie ;) bo Twoje kartki są ... ach!! :)

      Usuń
  2. przefajniasta interpretacja mapki, podoba mi się!!! :)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane