środa, 5 września 2012

Oj brakuje mi ostatnio cierpliwości. Zniechęcam się szybko do wszystkiego, chciałabym widzieć rezultaty już, natychmiast, od razu! Denerwuje mnie, że moje ręce nie nadążają za głową, za myślami, a jak nie widzę rezultatów, to już w ogóle... Chciałabym wszystko na raz!! No i nawet tekstu sklecić nie potrafię, bo mam sto myśli na minutę i nie zdążę ich napisać, kiedy znikają popchnięte przez następne. Chyba powinnam wziąć coś na uspokojenie ;) No i do tego wszystkiego ciągle brakuje mi na coś czasu... Właściwie to na wszystko mi brakuje czasu!! Dlatego dziś w ramach godziny skupienia kilka słów o cierpliwości :)

Pozdrawiam i życzę dużo cierpliwości, wytrwałości i weny twórczej :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane