niedziela, 5 sierpnia 2012

...zobaczymy na jak długo ;) Na razie zaległości nadrobione. Zakończyłam zdjęcia z Zakopanego. Zakończyłam projekt do firmy. No i nawet część zdjęć mojego kolegi Danio też ogarnęłam. Kolejne czekają - i moje, i Danio, ale mam nadzieję, że zapał mi powróci... ;) mam takie przeczucie... mam... pożyjemy, zobaczymy :D A póki co zdjęcie z serii 'eksperymenty Danio&mabi'


Powiem Wam w sekrecie, że Danio robi piękne zdjęcia. Ostatnio mi przysłał znad morza z prośba o korekty i komentarze. A mnie opadła szczęka i tak już została!! Zapewniam, że pokornie pochylę głowę (bo rozleniwiłam się ostatnio w dziedzinie zdjęć :/) i zamieszczę wszystkie - co do jednego!! A póki co pozdrawiam i życzę łagodnego powrotu do codzienności.

3 komentarze:

  1. Zdjęcie jest prze! Podoba mi się i kompozycja i efekty specjalne! :) Projekt się widzę rozwija :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjecie:-) moza i ja bede kiedys takie robila;-)

    OdpowiedzUsuń

witaj na moim blogu! dziękuję za odwiedziny :) będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza :) pozdrawiam

Najczęściej odwiedzane